Jobbe?

I dag har Maria och jag försökt återskapa delar av det som försvann i går, men jag kan inte direkt säga att det blev lika bra den här gången. Till lunch tröståt vi Mcdonalds mat. När det var dags för mig att jobba tog Maria med sig Tristan på en långis. På jobbet var det rätt lugnt. Har dock lite svårt att ställa in mig på att det är sommarjobb som gäller nu. Jag gillar att jobba, längtar tills att jag är klar med utbidlningen och får jobba på riktigt. Det jag inte gillar är att ha en c-uppsats flåsandes i nacken. När man pluggar är man aldrig ledig har man alltid något som man måste/borde/ska göra. När man jobbar så är man i alla fall ledig när man är ledig. 

Tristan tycks tycka att det är sovdags nu, han har redan gått och lagt sig i sin Biabed. I morgon är det upp 05.30 som gäller :P Jobbar ett jättelångt pass men har en timmes rast då jag åker hem för att gå ut med Tristan.

Joakim har vi inte sett röken av i dag, eller vi hann säga god morgon och hej då (i samma andetag) i morse. I kväll har de firmafest på jobbet, så han blir nog sen...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback