Måndag igen

Måndag måndag måndag och jag är dödstrött! (hmm det känns som om jag inte gör annat än gnäller om hur trött jag är). Ska strax åka till Maria och plugga. I eftermiddag måste jag åka och köpa hundmat åt prinsen. jordens tröttaste prins som inte alls orkade gå upp i morse när jag gick upp, han låg på golvet vid sängen efter ett tag gick han och stallde sig i dörröppningen, kollade på mig sedan på sängen därefter sprang han och lade sig i sängen. Skulle kunna tro att han ville gossa, blev lite morgongos sedan en prommis. 

I helgen köpte jag en finfin boll åt Tristan, liknande tennisboll men mjukare. Dessvärre verkar Tristan inge vidare förtjust i bollen, den är kanske för stor...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback