Måndagsmorgon

Det märktes verkligen att det var måndagsmorgon i morse. Ush vad trött jag var/är, jättesegt att gå upp. När jag väl var på väg upp kom Tristan upp i sängen och lade sig på rygg på min arm och sov, då kunde jag inte gå upp.
Regnet öser ned ute, grått och trist, en sådan här dag vill jag bara mysa i soffan framför en bra film eller två. Men istället ska jag hem till Maria och lägga på ett kol eller två på uppsatsen. Joakim frågade sin far för min och Marias räkning, om han skulle kunna tänka sig att rätta vår uppsats, rent grammatiskt. Naturligtvis ställer han upp på det :D (han är lärare)

I eftermiddag har Maria och jag planerat in styrketräning, men jag har så satans ont i min vänstra handled, så styrketräning känns inte så aktuellt i dag....

Nu ska jag slänga på mig kläder och bege mig. Tristan, han sover och snarkar i soffan

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hej. Vilken tycker Du är sveriges finaste stad?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback