Sovmorgon

I morse fick jag en rejäl sovmorgon ända till efter 09.00. Så länge har jag inte sovit sedan gamla kungen dog... Välbehövligt. Tristan har varit uppe ett par gånger för att gossa men har sedan gått ned på golvet och sovit igen... När jag vaknade vid 09, gav jag Tristan mat, tog på mig kläder och gick sedan ut med Tristan. Hade lite för mycket kläder på mig.. Hu vad varmt och skönt det var ute :D Trisse och jag gick förbi bageriet för att köpa nybakat bröd, något vi inte gjort på ett par veckor nu då jag inte varit hemma på lördagsmornar.  

I dag ska jag försöka plugga lite, har även lovat Tristan att vi ska åka till hundbadet men har även lovat en kompis att åka till ikea. Någonting måste bort...  I morgon kommer Maria hit för att plugga, vi kanske kan ta en paus då för att åka med Tristan så att han får bada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback