Tjuv

När jag nu på eftermiddagen kom hem efter att ha varit hos Maria hela dagen tog jag på en gång med mig Tristan ut på prommis. När vi kom hem igen och jag kom in ordentligt i lägenheten fick jag syn på något under vardagsrumsbordet. Min "godispåse", en sådan där påse man har hundgodis i som man kan sätta fast i hällorna på byxorna och som går att dra igen för att inget godis ska åka ur, den låg på golvet under bordet.. hmm tänkte jag... sist jag såg den låg den i bokhyllan. Hur i hela havet har Tristan kommit åt den? Har han flygit? Han måste ha gått upp i soffan och ställt sig på armstödet för att nå den.  Påsen var tom på innehåll (skräll), samt ut och in och snöret som den var ihopdragen med var avbitet. 

Vad ska man säga? Man slutar aldig att förvånas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback