Tröttgotto

Tristan har varit ensam jättelänge i dag (9-16.30) han blev helt stollig när jag kom hem. Gick genast ut på en prommis, först fick han springa av sig i rastgården på andra sidan gatan. Vi har inte varit i rastgården sedan i vintras, varför vet jag ej, kan bero på att vi istället hängt i fårhagen. Men i fårhagen dyker det alltid upp en massa annat folk så rastgården passar fint som omväxling. Vi träffade på en kvinna som frågade om det var en lagotto samt hade lite frågor om rasen. Hon tyckte att Tristan var så stilig! Sedan kom gamle (11-12 år) Nero, en jack russel som alltid springer lös, hans husse har ingen vidare pli på sin honom. Först var Nero och muckade med en "kamphund" sedan med Tristan, Tristan viftar bara på svansen och vill leka, jag kan nästan föreställa mig hur Tristan hånler åt den lilla ettriga saken.  

Nu är Tristan trött och sover på balkongen, där kan han gott ligga eftersom han inte gillar när jag dammsuger. 

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Du som har fått PM för Österbybruk (vilket vi alltså inte har fått) kan du berätta vilken dag det är lagotto, lördag eller söndag.

Postat av: Hannah

La: Gissa ;) Om du läser inlägget angående österby en gång till så hittar du en länk till Ukks hemsida och till PM. Men för att spara dig besväret så är dte på lördagen och Ia antar jag går i juniorklassen? så då är hon i en annan ring än de andra lagottosarna

2007-05-04 @ 18:52:25
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

La: ok, länken till UKK hade tydligen fallit bort..

2007-05-04 @ 18:52:49
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback