Då var det dags

att börja hosta. När det blir kväll kör min hosta i gång. Hostar så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Har precis intagit hostdämpande medicin. Får hoppas att den snart börjar verka. Natten tills i dag var första natten sedan jag blev förkyld som jag har sovit bra. I alla fall fram till 03.30 då telefonen ringde. Får alltid panik när jag väcks av telefonen på natten, iofs händer det väldigt sällan men när det väl händer så. Det var någon som sa att det var Gert, påpekade surt att då har de ringt fel. Sedan satte hostan i gång och jag hade svårt att somna om.

Kommentarer
Postat av: Helena o Tosca

Är du säker på att det inte är kennelhosta? ;)

2007-11-08 @ 16:19:38
Postat av: Hannah

Helena: jo jag säger ju att det är Tristan som smittat mig. Ska vi ta en prommis någon dag i helgen?

2007-11-08 @ 17:35:35
Postat av: Helena o Tosca

Vi tar gärna en promis.
Ska på tävling kl.11 på söndag, annars är vi lediga i helgen.

2007-11-08 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback