Freitag

I dag är det fredag. Fredag är alltid en bra dag speciellt om man får vara ledig på helgen. Och det får jag! Första veckan på nya praktikplejset har förflutit bra. Det har varit rätt mycket sjukvård vilket har varit roligt. Nu är det bara 6 veckor kvar.

När Tristan och jag gick från parkeringen övergick regnet i snö. Tristan hoppas att snön kommer ligga kvar på marken. Förövrigt så ska Trisse och jag ha en myskväll i soffan. Husse är på något tjosanhejsan med jobbet så då får vi soffan, ostbågarna och Tv:n för oss själva.

Kommentarer
Postat av: Pappa

OST bågar??????
De lägger sig runt midjan,,,,,,, men GOOOOTTTTT

2007-11-09 @ 20:57:43
Postat av: La Famiglia

Jag vill också äta ostbågar. Men det har vi inga. Jag fick knapra på en sur clementin till Doobidoo.

Postat av: Hannah

Pappa: nope, inte Ost bågar men kanske ostbågar..

2007-11-09 @ 22:06:40
Postat av: Hannah

La: delade du med dig av clementinen till ia?

2007-11-09 @ 22:07:11
Postat av: La Famiglia

Nix inte idag. Jag försökte en annan dag men Ia var ytterst skeptisk till sånt. Den blev liggande på golvet den gången. Så idag slafsade jag i mig den själv.

2007-11-09 @ 23:42:15
URL: http://liteavvarje.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

La: Tristan är inte heller förtjust i clementiner

2007-11-10 @ 11:18:45
Postat av: Mams

Våra doggar ÄLSKAR clementiner/apelsiner .......

2007-11-10 @ 11:31:14
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback