Hundmat

När jag köper hundsaker och hundmat brukar jag handla på Uppsala brukshundscenter som är ett mycket trevligt ställe. I helgen har de evenemang med bra erbjudande bland annat kan man på lördag kan man vinna ett utställningstält. På fredag får de 20 första kunderna köpa 2 fodersäckar till priset av 1, detta av royal canins foder. Övriga kunder får 100 kr rabatt på royals foder. Även om det inte är dags att köpa mat än så kanske jag ska hänga på låset på fredag och köpa foder. Det är ett rätt bra erbjudande tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Det ska finnas fler foder med kampanj i "din" butik. Men du kanske brukar fodra med Royal?

Postat av: Hannah

Yvonne: yes vi kör med royal

2007-11-28 @ 22:09:32
Postat av: Mams

Orättvist med såna rabatter på "kunliga kaninen"!!!

2007-11-28 @ 22:17:20
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Mams: vet inte om jag skulle kalla det orättvist

2007-11-28 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback