Hundvård

Nu är Tristans päls utredd och igenomkammad. Han hade direkt inte så många tovor men de som fanns är nu borta. Klotången åkte fram och likaså saxarna. Var tvungen att klippa lite på öronen samt under tassarna och mellan trampdynorna. Jösses vad Tristan är killig under baktassarna, han är helt omöjlig. Gav mig även på att rycka lite hår i öronen på Trisse. Men det skulle behöva göras mer ordentligt men för det behöver jag någon som håller i huvudet åt mig. Tristan vill hela tiden vända bort huvudet. Spektaklet avslutades med dusch och schamponering.

Strax ska jag gå lös med dammsugaren och moppen.

Kommentarer
Postat av: Mams

Här har oxo kammats och badats ........
och tovor?????? vad är det ???????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback