Långtråkig dag

I dag har de varit rätt tråkigt på praktiken. Halva förmiddagen satt jag och frös och pluggade och på eftermiddagen hände det inget spännande heller. Det mest spännande på hela dagen var att min handledare som föder upp dansk-svenska gårdshundar på lunchen var hem och hämtade en av tikarna och en av tikens valpar. Handledarens man skulle komma och hämta dem för att ta dem till veterinären. Valparna är nästan 6 veckor och alla andra är lagom tjocka och fina men den här lille krabaten har de senaste dagarna kräkts upp allt och därmed tappat vikt. Trots det var det full fart och mina tofflor var intressanta att bita på. Så söööt. Får väl höra i morgon hur det går med valpen.

I morgon ska sjuksköterskorna på möte halva förmiddagen så jag får "basa" på förmiddagen och händer det något är det jag som får ta tag i det. :O Har bara en såromläggning inplanerad i morgon annars är det inget spännande då heller. Men som sagt man vet aldrig vad som kan hända...

Nu ska jag slänga ihop lite mat. Det blir någon nytt recept med sötpotatis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback