Förjäklig

är Tristans päls. I söndags klippt jag honom, vad som sedan tog åt pälsen vet jag inte för han ser för tillfället för jäklig ut. Han är som en stor ullboll hela han. Vet inte om det är underullen som rest sig för att jag klippte eller om det är fd tovor som gick upp när jag klippte. Det står i alla fall rakt ut, han är inte på något sätt snygg just nu. Nu ska jag försöka få tummen ur för att reda ut lite tovor samt klippa lite till. Men kammar jag ut tovor kommer han se ännu mer jäklig ut, men jag får blöta honom så kommer det bli bättre och dra ihop sig.. Hoppas jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Det är säkert tovorna som löser upp sig. När du klippt bort det kommer din hund att vara hur stilig som helt. :)

Postat av: Yvonne& Totti & Dino

Helst ska det vara på slutet. Det är fredag och nu sluddrar jag när jag skriver också...inte bra.

2007-09-21 @ 16:15:03
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Yvonne , T & D: ja det är det jag anar.. att det är tovorna alltså. Förhoppningsvis blir Trissenisse stilig igen

2007-09-21 @ 17:12:26
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback