Kan inte komma på någon smart rubrik

Var på väg att skriva ett inlägg i morse men sedan kom jag av mig och nu är det kväller. I dag har jag haft min "lediga" dag från praktiken. Tog en välbehövd sovmorgon till 08.00, frukost i lugn och ro därefter följde en långprommis med Tristan. När vi återvänt hem från prommisen tänkte jag hoppa in i duschen för att göra mig i ordning innan Maria skulle komma. Men så ringde dagmatte C och hade några frågor, så fastnade jag i telefonen med henne en stund precis när jag lagt på ringde Lotta så satt jag och pratade med henne en stund, omedveten om klockan. Hoppsan Kerstin var min första tanke när jag såg vad klockan var. Lyckligtvis var Maria försenad. I dag har vi åtgärdat handledarens synpunkter på vår uppsats, dock inte alla eftersom vi inte tycker som henne. Maria ska be sin man fixa lite småsaker sedan ska hon skicka in uppsatsen i kväll. Vi orkar fasiken inte hålla på mer med uppsatsen nu. Så vi får hoppas att handledaren bara har några småsaker att påpeka på, vi ska kolla igenom referenser och språket sedan får det banne mig räcka. Vi har annat att lägga energi på. 

Tog mig en sväng bort till gränby centrum för att försöka hitta något fint att ha på mig på lördag då vi ska på 30-års fest. Men naturligtvis hittade jag ingenting, får helt enkelt gå naken. Däremot hittade jag ett par jeans, vilket jag var i stort behov av naturligtvis är de på tok för långa för mina korta ben. Jag får alltid sy upp byxor när jag köper nya, eller rättare sagt mamma får sy upp dem. Så mams ta fram symaskinen tills den 12.

Häpp! Nu är maten klar sedan blir det en prommis med La Prins.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback