Rensat ur garderoben

Min garderob har länge varit knökfull. tar man ur ett plagg kommer 10 andra med. Har nu äntligen tagit mig samman och rensat lite. hur stor chans är det att jag kommer använda min studentklänning igen? SLÄNG! Nu har jag en stor hög med kläder på golvet. vet inte riktigt vart jag ska göra av dem. Ska gå igenom vad som ska slängas och vad som kan skänkas. Passade även på att lägga undan kjolar och sommartoppar, känns inte riktigt som om jag kommer använda dem på ett tag. Nu är det i alla fall ordning och bättre plats i garderoben. Men trots det så behöver jag en större garderob eller flera. Vilket blir ett måste för vår nästa lägenhet. Jag skulle gärna vilja ha en walk-in-closet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är min dröm också en walk-in-closet. Där alla kläder kan vara snyggt sorterade. Hmmm... ska de sorteras efter färg eller efter om de är byxor, kjolar, toppar o.s.v.

Postat av: Hannah

Mia: ja det är den ultimata drömmen. Jag tycker att kläderna skall sorteras både efter färg och vad de är.

2007-09-09 @ 13:08:26
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback