Sådan matte sådan hund.

Det där med att slappa i soffan i går kväll blev det inte så mycket av utan det blev mest sova i soffan. Såg ungefär 5 minuter av Simpsons som började 20.00 sedan sov jag gott. Vaknade till vid 21 av att Joakim ringde och sa att han var på väg hem. Såg då att Tristan låg i den andra soffan och snarkade gott. Sådan matte sådan hund..

i morse vaknade jag vid 06.00 irriterande pigg men lyckades somna om till 08.30. Det verkade som om Tristan låg och väntade på att jag skulle vakna för så fort han hörde att jag vaknade skuttade han upp i sängen för att lägga isg på rygg och mysa. Det blev en mysstund sedan gick vi vår morgonprommis förbi bageriet för att köpa nybakat bröd. Nu ska jag strax hoppa in i duschen, vid 12 ska Tristan och jag hämta upp Helena och Tosca.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback