Blir det någon förkylning eller inte?

I morse när jag vaknade mådde jag inte alls särskilt bra. Tung i huvudet och kroppen, ont i halsen och snorig. Nu känner jag mig piggare. Men ska jag bli sjuk får kroppen gärna bestämma sig för det snart.. Ska jobba hela helgen och det är ingen höjdare om jag blir sjuk innan helgen, det bästa är om jag blir det innan så att de hinner få in någon annan. Får känna efter på morgonen i morgon. Det är ingen höjdare att gå till jobbet och vara förkyld bland en massa infektionskänsliga och redan sjuka cancerpatienter...


Kommentarer
Postat av: molle

Många baciller flyger runt ute nu så passa er för dessa.. hörde att kräksjukan oxå härjar runt

Postat av: Hannah

Molle: jo jag har också hört rykten om att krexs-sjukan gör livet surt för folk

2008-04-24 @ 19:21:56
Postat av: malte o snokas matte

hoppas du slipper både kräks o förkylning!! ska du inte strejka lite??

2008-04-24 @ 22:15:54
Postat av: Hannah

M/S matte: ja jag är också glad om jag slipper blir sjuk.. Strejka får jag tyvärr inte göra.. :P

2008-04-24 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback