Då var det fredag igen

och helg. Helg betyder för mig och mitt lag jobb. Men det gör mig ingenting att jobba helg ibland. Oftast (ta i trä) är det lugnare på helgerna.
I går var jag ledig. Slöade halva dagen för att sedan gå till odenplan för att handla schampoo och för att möta upp Emma och Tim. Vi köpte vindruvor, varsin baguette, kakor och choklad, gick sedan förbi här hemma för att hämta Trisse sedan gick vi mot Hagaparken där vi hade picknick i det gröna. Jättemysigt och trevligt. Tristan var inte lika intresserad av Tim denna gång (höll ju på att äta upp honom sist) men han pussade lite på honom. Tristan desto mer intresserad av det ätbara... Säg en lagotto som inte är det...
Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan springa till apoteket för att uträtta ett ärende.  
ha en trevlig dag!

åh jag glömde det är ju inte vilken dag som helst i dag det är ju lönedag!

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

å picnic! va härligt! det har vi inte haft här än...

2008-04-25 @ 11:27:46
Postat av: Hannah

M & S: det är alltid mysigt med picnic. säg åt er matte att ni vill gå på picnic!

2008-04-25 @ 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback