Dumt av mig...

På förmiddagen städade J och jag lägenheten. Medan J dammsög skrubbade jag duschen. Ren och fin blev den. Blir lätt skitig när man har en lagotto och det är lerigt ute. Det är dock lättare att göra rent duschen i den här lägenheten jämfört med i Uppsala. I uppsala var det så jäkla mycket kalk så det gick banne mig inte att få rent duschen. Men i alla fall så blev duschen här så ren och fin..
Nu på eftermiddagen kom jag på att jag skulle bada Tristan. Det behövdes verkligen.. vattnet blev helt brunt när jag spolade av honom. Så nu är Tristan ren och fin (och far runt som en tok och gnuggar sig mot allt) men duschen den är skitigt igen.. Borde kanske ha gjort rengörningarna i omvänd ordning...

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Hade ju varit en bättre lösning är klart. Hi, hi

Postat av: malte o snoken me matte

hihhi dumt å va efterklok...
skönt me en ren liten galning, de e för skojiga när de far runt runt då...

2008-04-06 @ 20:13:09
Postat av: malte o snoken me matte

hihhi dumt å va efterklok...
skönt me en ren liten galning, de e för skojiga när de far runt runt då...

2008-04-06 @ 20:13:32
Postat av: Hannah

Cavve: ibland är inte allt man gör så genomtänkt...

2008-04-06 @ 20:44:26
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Malt, snok & matte: ja han är jättesöt när han far runt som en galning. Bär alltid ut honom på balkongen när jag har badat honom så får han skaka av sig där ute istället för inomhus. Han vägrar nämligen att skaka på sig i duschen

2008-04-06 @ 20:46:13
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback