Guldstjärna.

Som den gode arbetskamrat jag är, erbjöd jag mig att jobba kväll istället för dag. Detta för att en av mina arbetskamrater ska sluta och nästan alla på avdelningen ska gå ut och äta för att fira av henne. Det hade varit jätteroligt att följa med men eftersom jag endast har jobbat ett par månader med denna person och andra personer som jobbat ihop med personen i flera år, skulle jobba kväll. Så erbjöd jag mig att byta. Förtjänar jag inte en guldstjärna?   

Ska nu äta några knäckemackor till lunch sedan blir det en sväng med Tristan innan jag far till jobbet. Under eftermiddagen kommer J:s lillebror hit för att hänga ett par timmar. han kommer tydligen med flyg från england och har ett par timmar till övers innan båten mot gotland går i kväll.

Kom precis på att det är nog dags att fixa deklarationen, men jag väntar nog tills min käre skatterättsjurre kommer hem. Han kan säkert hjälpa mig göra några bra avdrag.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: malte o snoken

tänk den som hade en egen skatterättsjurre...lånar du ut honom? fast min deklaration e ju klar förstås...

2008-04-29 @ 21:46:56
Postat av: malte o snoken

tänk den som hade en egen skatterättsjurre...lånar du ut honom? fast min deklaration e ju klar förstås...

2008-04-29 @ 21:47:09
Postat av: molle

men klart att duär värd en guldstjärna,, hela himlen är din.

Postat av: Anonym

M & S: han påstår att han kostar ett par tusen per timme.

2008-04-29 @ 22:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback