Onsdag

Blev i måndags tillfrågad om jag i dag ville byta fråb dag till kvällspass. Och det gör jag gärna, vad gör man inte för lite sovmorgon? I måndags var vi 5 syrror på kvällen, i normala fall är vi minst 3. Om någon ville fick de gå hem igen. Det var en som valde att gå hem. Jag svor att över att jag inte hade flextid att ta ut så att det kunde ha varit jag som fick gå hem igen. Sedan fick jag erbjudandet att vara flexledig på fredag (är ledig i morgon också). Tydligen var det 4-5 syrror då med. Och tydligen får man ligga back i flexen så jag är gladeligen ledig på fredag!

I morse när vi vaknade var det vitt ute. Är man Hannah blir man sur över snön eftersom man vill ha vår, är man lagotto och Tristan blir man överlycklig för snön. Det blev en tur runt Hagaparken i morse i snön och blasket. Smutsgotton fick mot sin vilja stiga in i duschen när vi kom hem. Nu jag har duschat, spacklat mig och dammsugit och väntar mest bara på att det ska bli dags att åka till jobbet. Så länge så surfar jag runt för att läsa bloggar medan jag ätermin lunch; te och hårdsmörgås.

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Cavvetjejerna

Usch då... snöar det i Stockholm idag? Här är grått och regnet hänger väl i luften. Kommer säkert lagom till kursen i kväll

Postat av: Anonym

Kan bara rapportera att snön har återigen nått oss på Sveriges ovansida(Luleå). Vi som äntligen kunde se asfalten på gatan och garageuppfarten. Nu får vi skotta igen......

2008-04-09 @ 16:21:02
Postat av: pappa

Lunch ?????? Hanna vad är det för skräp du äter till lunch, tänk på att lunchen är viktig.
Riktig mat!!!!! skall det vara

2008-04-09 @ 18:26:41
Postat av: Hannah

Cavve: mm det har snöat/regnat hela dagen :P

2008-04-09 @ 22:32:08
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Har hört att skotta är bra motion

2008-04-09 @ 22:32:37
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: Hannah

Pappa: men jag är inte sugen på "riktig" mat klockan 12 när jag har ätit frukost vid 08.

2008-04-09 @ 22:33:24
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: malti o snoko

"vill nån gå hem?" jaaaa tack!!!

2008-04-10 @ 10:18:03
Postat av: Hannah

Malte och snoko: men det är bättre att få stanna hemma än att komma till jobbet och sedan få gå hem igen

2008-04-10 @ 10:19:35
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback