Onsdag

Då var det dags att jobba igen. Kvällspass i dag, dag i morgon och på fredag. När jag slutar på fredag kommer jag cykla hem till Tristan, rasta honom sedan packa in honom och saker i bilen för att sedan fara mot mamma och pappa i örebrotrakten. Frågan är vilken väg jag ska åka. Känner på mig att vid 16-tiden en fredagseftermiddag är det fler än jag som vill lämna sthlm. Är det någon som har koll på vilken väg som är bäst att åka? Köra ut ur sthlm norr ut och via enköping eller ut söder via e-tuna? 
Hos mams och papps får pappa äran att byta till sommarskor på min bil.
På lördag är det ju utställning i västerås, jag hade ju inte tänkt åka dit så Tristan är inte anmäld men nu när jag ska hem till mamma och pappa och mamma + Fixa ska dit då kan ju inte jag stanna hemma. Känns konstigt att åka på utställning utan Tristan, men jag får följa med och vara social, finns ju en massa trevliga lagottomänniskor runt ringen som man kan tugga med. men jag antar att La Famiglia inte ska dit så något stort fikakalas blir det inte :( 
Å så kan jag passa på att köpa bajspåsar, glömde totalt bort det på lilla sthlm och nu börjar de ta slut.. Jag föredrar skks bajspåsar...

Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jag föredrar också SKK´s påsar.

När du ändå är där hoppas jag du tar med dig kameran. Skulle vara roligt med en massa bilder att titta på.

Postat av: La Famiglia

Nix, la famiglia ska inte dit. Tyvärr

2008-04-16 @ 22:11:26
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

Yvonne: klart att kameran ska med :D Tyvärr är det så dåligt ljus i lokalerna i västerås

2008-04-16 @ 22:12:02
Postat av: Hannah

La: dålig stil. fikat då?

2008-04-16 @ 22:28:14
Postat av: La famiglia

Kom förbi oss på vägen hem så kan vi fika ;)

2008-04-17 @ 12:44:23
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: på vilken väg hem? från jobbet eller från mamma och pappa. Erkänn du bjuder bara in mig på fika för att få sakerna från pappa, right?! ;)

2008-04-17 @ 17:17:07
Postat av: molle

skulle nog ta vägen över enköping...

2008-04-17 @ 17:26:09
URL: http://bobmarley.bloggagratis.se
Postat av: Hannah

Molle; ja det lutar åt det.. att krångla sig via essingeleden en fredagseftermiddag låter som en idiotisk idé.

2008-04-17 @ 19:49:56
Postat av: Mams

Vi väntar ...........

2008-04-17 @ 20:06:41
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Mams: ni får vänta ett dygn till...

2008-04-17 @ 20:25:55
Postat av: Pappa

Hannah.
eftersom du har Norrtull rakt föröver så är det ju bästa vägen ut ur stan.Mot Enköping

2008-04-17 @ 20:38:55
Postat av: Hannah

Pappa: det var min plan

2008-04-17 @ 20:55:43
Postat av: La Famiglia

Det spelar väl ingen roll vad jag svara på om det var för att få min blixt, du kommer väl ändå bara att tro mig om jag svarar ja på din fråga. (Som i Strindbergs Fadern, mannen säger till sin hustru någonting i stil med "erkänn att du varit otrogen. Det är ju inte förrän du erkänner det som jag vet att du talar sanning". Genialt.

Jag måste väl erkänna att jag tänke på vägen hem, för jag är inte säker på att vi är hemma när du bränner förbi i morgon. Eller snarare, jag tänkte inte alls, mer än att det skulle vara roligt att träffas.

2008-04-17 @ 22:13:39
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: vi får bestämma någon dag..

2008-04-18 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback