Paris

För ett par veckor sedan hade vi personalmöte. Eller alltså vi har personalmöte varje onsdag, men innan det här mötet för ett par veckor sedan hade jag ingen aning om att hela avdelningen ska åka till Paris. Eller i alla fall ambitionen att åka till Paris. När jag kom ut från mötet var jag helt plötsligt med i planeringsgruppen för Parisresan. I går hade jag så mycket att göra så jag kunde inte vara med på mötet men nu är tydligen datum bestämt. 14-17 oktober tror jag att det var. Härom dagen var vår närmsta chef; vår chefssjuksköterska och en annan sjuksköterska i planeringsgruppen och pratade med the Big Boss för att be om lov för att åka. Han tyckte tydligen att det lät spännande och ville själv följa med. Det fattas "bara" 70K. Någon som har några bra tips på hur man får ihop pengar? Ge mig tips.

Syftet med resan (tror jag) är bland annat att vi ska besöka ett sjukhus som arbetar med samma cancergrupp som vi gör.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Får du något bra tips, får du gärna skicka över det till mig. Kan kanske behövas som arbetslös


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback