Same old same old.

Har inte så mycket att blogga om i dag. Dagen har sett ut som de flesta andra dagar, upp 05.25, tvätta av mig, sminka mig, ut med Tristan, cykla till jobbet. Jobba 7-15.30. Cykla hem ut med prinsen i 1 till 1.5 h. Sedan slappa i soffan med datorn som sällskap. Hade i dag ställt in mig på att ta den där friskvårdstimmen och gå hem 14.30. Tanken var god i alla fall. Har iofs haft en relativt lugn dag på jobbet men några saker krånglade på förmiddagen bland annat så fick jag inget blod ur en port.. Men efter lite meckande och FAAAN den som ger sig så fick jag "retur" och kunde ta mina prover. När saker krånglat blir allt förskjutet och saker som jag skulle ha arbetat undan på förmiddagen fick jag göra efter lunch. Sedan var det personalmöte. Nu siktar jag in mig på fredag, då då då ska jag banne mig ta min timma. I morgon är det kvällspass som gäller, hurra för sovmorgon.

Nu påkallar Tristan min uppmärksamhet, ska nu ta ut prinsen på en prommis. i går kväll när vi var ute efter maten träffade vi på en bäbis. En 10 veckors tollarebäbis, isch så söt och äcklig. matten & hussen blev lite förtjusta i Trisse, de tyckte att han var så tjusig.

Hmmm det är inte lätt att skriva när man har en lagotto som hela tiden kör in nosen, eller rättare sagt hela kroppen under armen på mig...

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Alltså tollare är min favorithund om jag måste välja med ögat. Men jag vågar inte tänka på konsekvenserna av att få se en tollarebäbis livs levande.

Postat av: Hannah

La: Svikare!

2008-04-03 @ 11:46:41
URL: http://takycard.blogg.se
Postat av: La Famiglia

N.B. Jag sa ögat, inte hjärtat, inte förståndet, inte själen, inte förnuftet, inte helheten. Och framför allt, vad har jag för hund?

2008-04-03 @ 17:29:06
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: LAGOTTOOOO!

2008-04-04 @ 17:18:08
URL: http://takycard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback