Är det dags?

för en liten uppdatering kanske?
Denna sista semestervecka så har vi mest tagit det lugnt, slappat och varit hemma. Det har vait skönt det med. Vi har gjort små utflyckter till ikea, factory outlet i barkarby (där vi såg två lagotto :O ), mm. Vi har även varit ute i Ärla till Parma för att byta mitt trimbord till ett mindre snett och vint, de hade inga hemma i den storleken så jag fick ett tillgodokvitto och får hämta ett nytt om ett par veckor när de fått in nya. En kväll här i veckan var vi på grönalund. Vi köpte åkband men konstaterade ganska snart att vi inte grejar att åka lika mycket som vi gjorde tidigare. J gav upp rätt snart men jag lyckades tjata mig till att han skulle åka lite fler karuseller med mig. Måste få valuta för pengarna. Det var jättelite folk och vi slapp stå i långa köer, det var snarare tvärtom att de hade svårt att fylla karusellerna. Som grädden på moset på en jättemysig eftermiddag/kväll så vann vi 2 kg marabouchoklad.  2 kg kärlek!

På måndag är det dags att återvända till verkligheten, det ska bli skönt och roligt att börja återvända till jobbet samtidigt har det varit rätt skönt att bara slappa dagarna i ända. Tyvärr blev inte semestern som vi hade tänkt oss i och med att Tristan blev dålig men vi har gjort det bästa av situationen. En annan aspekt på att semestern inte blev som vi tänkt oss är att det förutom första veckan på gotland, så har regnat vareviga dag. Nu är det lång tid tills nästa semester :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback