Dagens ordspråk

Väck inte den lagotto som sover.



I dag har det halsonda nästan försvunnit för att kompensera frånvarot av halsont har min kropp bestämt sig för att nysa och snora desto mer. Är dock inte lika slut i kroppen i dag som i går. 
Nu ska jag skriva ihop ett litet brev sedan blir det en kort prommis för att sedan ta itu med operation klippa lagotto. Funderar dock på hur mycket jag ska spara på benen och på huvudet, det tar ju längre tid för den pälsen att växa ut än pälsen på kroppen. Och Lotta svarar inte när jag ringer, typiskt...

Bilden ovan kan alltså vara den sista bilden på Tristan med mycket päls på ett bra tag..  

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur ligger han?? det är ju svårt att se hans ögon:-))

2008-08-29 @ 09:50:19
Postat av: Hannah

Pappa: men huvudet lutat mot väggen. nope man ser inte ögonen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback