Lagottoslakt

Detta är vad som blev kvar, eller rättare sagt vad som togs bort... Nu är det inte mycket kvar av Trissenisse. Han ser inte mycket ut för världen och vill därmed inte vara med på bild. Huvudet klippte jag endast lite på, sparade det åt Lotta. :D
Nu är Tristan nybadad och jag kan tänka mig att det kommer dyka upp en massa toffsar att klippa bort. En klippmaskin hade inte varit dumt. Jag har klippt och klippt och klippt å så tycker jag att jag fått bort det mesta, klipper lite på andra sidan å så ser han likadan ut igen på första sidan. Pälsen tar aldrig slut, tycks växa ut lika snabbt igen.


Kommentarer
Postat av: salma

Snyft, en hel hög med Tristan på golvet. Kan du skicka en lock till mig?

Postat av: Tristan

Salma: en lock i en berlock som du kan bära runt halsen.

2008-08-28 @ 21:00:55
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: Helena o Tosca

Oh, jisses....känner igen det där.

2008-08-28 @ 22:12:12
Postat av: Hannah

Helena: det var hemskt att klippa av honom all päls

2008-08-29 @ 09:22:32
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback