Övergiven

Jag är helt övergiven! Mina karlar har gaddat ihop sig verkar det som. :P
Tristan har tidigare varit en riktig mattegris. Nu är det bara husse som gäller. 
Husse husse husse hela dagen, fjäska för husse, mysa med husse, gå vid husse
på promenader, buffa på husse .Bli överlycklig och skutta fram på trottoaren när han får syn på husse.

Vaknade 9.36 i morse av att någon håller på att borrar. Hela hela tiden är det någon i huset som håller på och renoverar sin lägenhet. Det är aldrig tyst. Att sova så länge som vi gjorde i dag var det länge sedan jag gjorde. Tristan brukar altid väcka mig. Och när jag vaknade nu på morgonen låg Tristan fortfarande och sov. Fick tjata på honom för att han skulle följa med ut, hade det varit husse som skulle ta ut honom hade han säkert skuttat ut.   
Har under tiden vi varit på gotland blivit bortskämd med att Tristan redan varit rastad när jag vaknade varje morgon. Svärfar vaknar jämt tidigt och tar då med Trisse ut på långprommis.

Undra vad vi ska göra i dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback