Snörvel, snor och ont i halsen.

Uhh jag är sjuk och ämlig.
Min hals gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen och nu börjar snoret rinna. Försökte ta mig till jobbet i morse men jag mådde så jäkla risigt att jag ringde och sjukanmälde mig. Det är jäkligt surt att vara sjuk men med tanke på att jag jobbar med extremt infektionskänsliga patienter så är det inte rätt att gå till jobbet när man är sjuk.
i dag blir det därmed planläge i säng eller soffa och massa massa lagottomys.
Nu ska jag bege mig till närmsta apotek för att proviantera strepsils och nässpray.

Kommentarer
Postat av: Mams

Din lilla stackare ...................

krya-på-dig-kramar kommer här!!!!!

Postat av: La Famiglia

Usch vad synd det är om dig. Jag hoppas lagottomyset hjälper. Det brukar det göra. I alla fall lite.

2008-08-27 @ 22:51:40
URL: http://hundblues.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback