TTT =

Tomattjuven Tristan

Var inne och spanade en sväng i mammas växthus. Tristan följde med in och gick runt därinne och spanade lite. När jag sedan ropade på honom att det var dags att gå ut så snodde han snabbt som ögat en tomat och sprang ut. Tomaten fick han dock inte ha i fred. Det fanns två andra spekulanter på den.


Tristan spanar in sitt kap. (det mörka i hörnet är Bastas röv)


Vad har du där undrar Fixa. Får jag smaka en bit?


Fixa svårt nöjd över att ha snott Tristans tomat


Smask smask tycker Fixa


Fixa vaktar tomaten som Basta är första spekulant på.


Det hela slutade med att Basta åt upp tomaten därav är hon mycket nöjd 


Kommentarer
Postat av: Tessan

Urk tycker mina om tomater!Fast dom har nog inte kollat in gula ngn gång....Tack för cykeltipset, ska träna oftare, det är nog lite nybörjar "läbbigt" ännu;)



Ja Primo var kort i korset?? Men domare är ju som dom är...man vet aldrig var man har dom!

Må gott!

Postat av: salma

ha ha ha =)

fina bilder

2008-08-12 @ 15:19:13
URL: http://salma.bloggagratis.se
Postat av: Molly

Jag älskar tomater!

Synd att jag inte var med. Kanske hade jag fått mig en smakbit... hmmmm...

2008-08-14 @ 22:37:07
URL: http://cavaliersajten.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback