Dålig väckarklocka

J ringde i dag och påpekade vilken dålig väckarklocka Tristan är. Tristan hade nämligen inte väckt J förs vid 09-tiden i morse. Gissa vem som fick bråttom till jobbet då *s*.
Det är tur att J har flexibla arbetstider.. för Tristan är inget säkert kort när det gäller väckning. Mig brukar han dock väcka med J kan sova genom det mesta. De mornar när Tristan och jag går upp 05.10 så är det ju självklart att Tristan är trött och sover igen vid 09-tiden.. Det skulle jag också göra om jag kunde.

Kommentarer
Postat av: Salma

Här blev vi väckta av ett jordskalv som jag var tvungen att skälla på tjugo över sex.

Postat av: Tristan

Salma: ja matte berättade att det var jordskalv där nere hos er. Tänkte på er då, hoppas att grisen tröstade dig

2008-12-17 @ 09:57:13
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback