Glömsk

Helgen som var köpte J och jag julkort som vi skulle skicka.. De ligger fortfarande kvar på köksbordet. Och nu känns det inte som om det är någon idé att skicka.. Nästa år... då då lovar jag att det kommer julkort.. I dag fick vi julkort från 2 st olika Erikor, tack så mycket. Det jag däremot ska göra är ett Tristanjulkort som jag kommer maila ut till lite folk.. på måndag kanske jag får tid till det?! I kväll och hela helgen är det jobbe jobbe som gäller. Hoppas att mina lustiga skor har kommit. :D Hoppas även att det blir en lugn helg, men med tanke på att vi går ned i antal patienter inför helgen, dvs 10 (i vanliga fall har vi 12-14 + eventuella överbeläggningar) så kanske det blir lungt? På måndag stänger vår avdelning inför jul och nyår, får jobba på en annan avdelning under tiden. Ha en trevlig kväll! Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Mams

Det går att skicka julkort med "fullt" porto 5:50, då går det fram till nästa dag!!!!!!

Bara så att du vet ...........

Postat av: Hannah

Mams: ahh får se om vi får i väg några kort då.. J kan få det i uppdrag i morgon

2008-12-19 @ 22:10:48
URL: http://takycard.blogg.se/
Postat av: molle

man kan ju inte komma ihåg allt såhär i jule tid

2008-12-20 @ 18:30:37
URL: http://bobmarleys.wordpress.com/
Postat av: Ulrika Jönsson

Kan trösta dig med att vi inte heller skickat pappersjulkort för att vi missat det. Får nöjja oss med digitala. God jul på er!

2008-12-22 @ 21:46:54
URL: http://lagottoito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback