Spår

Det bara regnar och regnar ute.. Vilket innebär dödssmutsig lagotto. Vi har kommit på att Tristan förmodligen går runt och spanar efter saker på bordet på när vi är borta. Det är nämligen misstänkta svarta tassavtryck på duken vid bordskanterna...
När jag kom hem från jobbet nu på eftermiddagen möttes jag av en plattgotto. Tristan ser fruktansvärt rolig ut när halva han är platt. Plattheten kommer av att vara ute i regnet och sedan lägga sig och sova, halva ansiktshalvan såg helt intryckt ut på honom.

I kväll får Tristan och jag mysa själva, husse är på julfest med jobbet. Det blir till att slappa i soffan, läsa lagottonytt, kanske glo på någon film men framför allt så ska vi mumsa ostbågar, något som både Tristan och jag gillar...

I dag på jobbet var det någon skoförsäljare där och försökte lura på oss skor.. Jag brukar undvika sånt men i dag blev jag lurad till ett köp.. När jag började för snart ett år sedan skulle jag köpa nya jobbarskor, det har fortfarande inte blivit av, förs i dag. Eftersom jag går och står mycket i jobbet känns det rätt viktigt med bra skor. Hittade två par som jag fastnade för och jag velade fram och tillbaka rätt länge innan jag bestämde mig. Skorna jag har beställt finns på denna
länk, jättelustiga skor. det tog ett tag innan jag lärde mig gå i dem. Men de blir nog suveräna att kuta omkring i på jobbet, man riktigt svävade fram i dem.

Tjing tjing!

Kommentarer
Postat av: Monkan

Jag har provat ett par och blev sjösjuk på kuppen;)

Nä men träningsvärk i vaderna däremot.Lycka till.

Postat av: Hannah

Monkan: ja det är lite sjösjukevarning på de skorna och jag räknar med lite träningsvärk..

2008-12-14 @ 20:07:39
URL: http://takycard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback