Ååååh stackars Tissetatten

Tristan har många smeknamn, ett är tissetatten.

Som jag skrev nedan är han mindre förtjust i gasspisen, speciellt inte när vi kör i gång ugnen. Då smäller det till när man tänder *poff* Håller just på att göra mat i ugnen när jag skulle tända ugnen stängde jag därför in mig i köket. När jag 5 minuter senare gick ut ur köket för att kolla vart Tristan var så hittade jag honom sittandes i duschen, skakandes.
Han som hatar duschen. Stackars mattegrisen!

Tror att vi måste köpa ny spis, en vanlig elspis. tyvärr. Är riktigt förtjust i gasspisen, den är ju helt suveränt att laga mat på men den värdelösa ugnen och en rädd tristan är ett stort minus.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Alla stora kända kockar lagar ju mat på gas.
Mitt föslag bytt spis med Pelle !!!!!!!
Stackars Trisse

2008-02-13 @ 22:39:03
Postat av: La Famiglia

Bra förslag. Jag vill ha en gasspis

Postat av: Yvonne

Stackars Tristan! Inte kul att vara rädd. Jobbigt läge för er.

2008-02-14 @ 10:21:49
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Hannah

Pappa: jo som sagt den är suverän att laga mat på men det är inge roligt om Tristan är rädd

2008-02-14 @ 16:52:55
Postat av: Hannah

La: då vet jag vart jag ska göra av den gamla om vi köper en ny

2008-02-14 @ 16:53:35
Postat av: Hannah

Yvonne: nej han verkar inte alls må bra av spisen

2008-02-14 @ 16:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback