Finfint väder

Vaknade halvt till av att J sa hej då i morse klockan borde då ha varit 06.00 eftersom taxin skulle hämta och köra honom till arlanda 06.05, hann tänka gud så skönt att inte behöva gå upp sedan somnade jag om. Vid 08-tiden tyckte en viss Trisse att han var hungrig efter lite morgongos gav jag med mig och steg upp.
Nu är vi precis hemkomna efter en timmes prommis i det fina härliga vädret. Solen skiner och det är ett par minusgrader ute. Härligt! Håller tummarna för att det fina vädret blir kvar hela helgen.
Nu ska jag hoppa bort till apoteket för att köpa tandkräm och deo. J  tog med sig tandkrämen och min deo är nästan slut.

Kommentarer
Postat av: Afraa

Ja visst är det jätte mysiigt med att himmlen är helt ljusblå och molnfri :)

Postat av: malte o snoken

Härligt att det var finfint väder när du var ledig! Morgongos lät härligt!!/malte o snoken

2008-02-15 @ 14:08:12
URL: http://www.malteochsnoken.bloggagratis.se
Postat av: Hannah & Tristan

Malt & Snoken: ja det ä så härligt väder ute. Vi skall strax ut och trava i solskeenet! Morgongos är sånt som man bör börja varje morgon med.

2008-02-15 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback