Freitag

Då var det fredag igen.
I dag på jobbet var det rätt mycket att göra, lite lätt stressigt och akut sjuka patienter. menmen det ordnade upp sig. Arbetspasset tog slut väldigt snabbt.. Nu har jag bara en vecka kvar på introduktionen sedan ska jag gå själv :O hur ska det gå? Så länge det inte händer något akut kommer det gå bra men om det händer något akut blir det jobbigt..

Nästan hela dagen har det varit solsken ute men när jag slutade hade solen försvunnit. Trots det blev det en härligt prommis i skogen. Tristan fick rusa (ok han kanske inte rusar så mycket utan mest struttar omkring) av sig i en hundrastgård. Naturligtvis var han tvungen att dyka ned i den smutsigaste vattenpölen. är man lagotto så är man.. Inne  i rastgården ligger det trästockar som är jätteroliga att hoppa över och balansera på tycker Tristan. Jättebra med balansträning för honom.

Nu softar vi i soffan och klurar på vad vi ska äta för gott i kväll.

i morse när jag cyklade till jobbet blåste det så in i norden: Hej motvind! Kom fasiken ingenstans kändes det som. Såg ännu en lagotto som jag inte sett förut. När jag närmade mig jobbet så cyklade jag upp för en backe och där var det tack och lov ingen motvind. När jag nästan var uppe för backen kom det dock jordens kastvind och jag kände att jag åkte i sidled och höll på att krascha in i trottarkanten. Kunde inte styra ut eftersom det kom en massa bilar och åkte förbi. Lyckligtvis lyckades jag få ned en fot att stanna och återfå balansen innan jag hann välta.
hade jag kraschat hade jag i alla fall haft nära till akuten. ;P

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt med fredag!

Postat av: Yvonne

Hoppas du har hjälm på dig!!

Dino´s bror finns i dina kvarter, du kanske redan har träffat honom. Vit & Brun och kallas Nisse (tror jag).

2008-02-22 @ 21:48:15
URL: http://www.tottigalotti.se
Postat av: Mams

Exact, du har väl hjälm!!????
Om inte så finns din "gamla" hjälm kvar här hemma, den som vi köpte när du gick i mellanstadiet.
Den är så gott som ny, nästan aldrig använd!!! *hihi*

2008-02-23 @ 08:09:00
URL: http://bippeliboppen.bloggagratis.se/
Postat av: Hannah

Yvonne: nope jag har ingen hjälm men funderar på att skaffa en.
Nej men då ska jag spana efter en nisse..

2008-02-23 @ 10:11:20
Postat av: Hannah

Mams: tror inte att den är den bästa

2008-02-23 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback