Går och går men kommer aldrig till dörren!

Tristan och jag har varit ute på en liten promenad. Skulle bara gå en liten sväng, men den lillla svängen blev 1,5 h. Gick ett varv runt bellevueparken sedan fortsatte vi längs brunnsviken (tror jag att den heter i alla fall). Att gå med en badsugen lagotto längs vatten är inte det roligaste. Jösses vad Tristan drog, han skulle bestämt i vattnet men jag sa bestämt i från. I vår och sommar kan han dock få bada där. När vi hade gått en bra bit åt helvete ville jag komma över vägen. Hur ska jag göra för att komma över vägen? Jo vi fick gå ännu mer åt helvete för att komma till ett övergångsställe. Sedan gå tillbaka på andra sidan av vägen. Stannade en stund för att fundera ut vart vi var någonstans och hur vi skulle ta oss hem. Gick på känn åt ett håll, fick då syn på 2 ridandepoliser somjag tänkte fråga om vägen men då började jag känna igen mig igen. Nu är vi hemma, tristan har slagit ihop i en hög på golvet och jag har ont i fötterna och är hungrig. Ska väl gå till affären för att jaga ned lite mat, frågan är vad? det är ju så satans tråkigt att laga mat åt sig själv.Men lite lördagsgott måste vi ha, Tristan och jag. Tristan röstar på ostbågar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback