Greetings från monopolvägen

Flytten i går förflöt riktigt bra. I dag har jag träningsvärk i lår och armar efter att ha sprungit i trappor och burit tunga saker. Tusen tack till La Famiglia och mams + papps för alll hjälp!

Vi trivs finfint i vår nya lägenhet. Vi vet dock inte riktigt hur vi ska möblera vardagsrummet så böckerna är inte upppackade än. Dagen har spenderats med att packa upp saker och så var vi ut i solna och snurrade runt och efter många om och men så hittade vi till ett Ica Maxi.
Tristan och jag började morgonen med en prommis, skulle bara gå en liten sväng men det slutade med en prommis på cirka 1½ h. Gick till jobbet för att ta reda på hur jag tar mig dit på bästa sätt, gick även till Hagaparken och så snurrade jag runt innan vi kom hem igen.

Skrev ju att vi inte skulle få något bredband på ett tag och det kommer vi säkert inte men lyckligtvis har vi några grannar vars nätverk är oskyddat :D Hurra för att ful-surfa.

Nu ska vi ut och walka prinsen.

Det är såå skönt och mysigt att ha Tristan hemma igen. :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Så när blir inflyttningsfesten? =)

När jag använder nätverket usarmy vågar jag aldrig något annat än att fulsurfa eftersom jag är säker på att den grannen vill logga allt jag gör och sen hitta på ofog med det. ;)

2008-02-04 @ 14:54:45
Postat av: Hannah

Erika: vet inte riktigt. Men du är välkommen när som ändå. :D

mm det finns ju en "risk" med att fulsurfa

2008-02-04 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback