Heute

I morse for Trisse och jag till La Famiglia. Där bjöds det på promenadsällskap. Tristan och Ia fick kuta av sig på golfbanan, och fasiken vad de kutade. Sedan bjöds det på fika med god hemmabygd Tiramisu. mumsigt!
När Tristan och jag kom hem igen slog Tristan ihop i en hög vid mina fötter och slocknad på 2 röda, snarkandes ljudligt!  Min lilla myspojke.. Naturligtvis glömde jag kameran men surfa in till La famiglia för att se finfina bilder från i dag.
tack för trevligt sällskap i dag!

Häpp!

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Tack för sällskapet själv. Alltid lika roligt att träffas.

Postat av: Hannah

La: precis.. Ska väl ta och bjuda hit er på mat någon gång. När har ni en lucka i ert schema?

2008-02-18 @ 17:16:00
Postat av: La Famiglia

Tja, ska vi säga om en halvtimme.

2008-02-18 @ 17:45:18
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: hannah

la: jag kanske skulle behöva lite mer tid på mig för att slänga ihop något gott å någon efterrätt

2008-02-18 @ 17:59:19
Postat av: La Famiglia

Ok, vi tar det någon annan dag. Vi får diskutera tidpunkt när frun kommit tillbaka från Dannmark

2008-02-18 @ 18:15:42
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Hannah

La: det blir bra det

2008-02-18 @ 18:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback