Möblering

I går satt j och jag och dividerade om hur vi skulle möblera vardagsrummet. Vi kunde verkligen inte komma överens men tillslut "vann" jag och jag måste säga att det blev riktigt bra, rummet känns större. I dag ska jag plocka upp det sista som ska upp i bokhyllorna. Ska även försöka komma mig för att bära ned alla kartonger i källaren.

Funderar även på om jag ska baka något, bara för att undersöka hur och om det går bra att baka i en gasugn. Är i alla fall nöjd med gasspisen, jösses vad suveränt det är att laga mat på gasspisen. Ugnen är dock ingen höjdare, men jag vänjer mig nog. Det är dock svårt att gratinera något i ugnen.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Jag vill också ha gasspis. Men definitivt ingen gasugn.

Vad gäller möbleringen är min erfarenhet att det viktigaste är att man möblerar. Hur man möblerar första gången är inte så noga, bara man får något att testa. Sedan kan man ändra runt tillsa man är nöjd. Det kan ta några år.

Postat av: hannah

La: det funkade dock bra att göra annanspaj i ugnen.
men dte är så jobbigt att möblera om..

2008-02-10 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback