Otränad

Efter helgens flytt har jag träningsvärk i lår och armar. I dag inledde jag projektet "cykla till jobbet". Vilket var ett stooort misstag. Hej vad jag är otränad! Var helt slut när jag kom till jobbet. I en uppförsbacke var jag tvungen att stanna och pusta ut. Men men skam den som ger sig, lite cyklande och prommisar så är jag snart fit for fight igen. Planen är även att börja träna. Tycker att det är roligast att gå på pass men på sjukhuset får man träna gratis. Så jag börjar nog med det. För att återgå till cyklandet så hade jag något så jävulskt ont i baken när jag skulle cykla hem igen. Kunde knappt sitta på sadeln :P Jag har punktering på min cykel därför har jag J:s cykel och den är inte så beskväm att cykla på. Nu är det strax prommis med prinsen som gäller. I morgon ska vi utforska Haga parken eller Lill Janskogen. Vår kära nyfikna hund smyger runt här och rotar i kartonger och påsar. Skrutt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Brukar hända mig efter sommaren, på landet åker man buss eller tar bilen, tillbaka till Lund känne rman att flåset inte är vad det var tre månader tidigare. Men det tar inte många turer innan man är tillbaka.

2008-02-04 @ 20:22:06
Postat av: Hannah

Erika: ja jag hoppas på det jag med.

2008-02-05 @ 08:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback