Torsdag

Det var meningen att jag skulle jobba hela helgen men i eftermiddag fick jag reda på att hon jag går med hade fått byta från att jobba helgen till att jobba vardagar nästa vecka. Därmed slipper även jag att jobba helg :D Så nu är jag ledig i  hela TRE dagar. vet dock inte vad jag ska hitta på för att roa mig. J rymmer ju till dyskland med jobbet. Får försöka roa mig bästa jag kan.

Dagen på jobbet har gått i ett, massor att göra men roligt roligt. En person hade gått bort i natt och en annan nu på dagen. Den ena yngre än jag, så tragiskt...
En annan tråkig sak är att tjejen som jag har gått med 3 dagar denna vecka och även tidigare, det var hennes sista dag i dag. Har verkligen varit jätteroligt att jobba med henne.

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Ähmenvafan!! Då får ju inte vi vara Trissevakt :(

Postat av: Hannah

La: nej ni slipper det. Men säg till om ni vill vara Tristan & Hannah sällskap å gå en prommis

2008-02-15 @ 08:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback