Update

Jag svär ungefär 150 ggr om dagen över att vår telefon inte fungerar. Först på måndag ska det komma några nissar för att ta reda på vad det är för del och förhoppningsvis åtgärda felet.
För en liten liten stund sedan stod jag bytte sängkläder och slängde då ett öga på telefonen och muttrade surt åt den. Sedan gick det upp ett ljus för mig, och en bild dök upp i mitt huvud. En blid av att det finns en strömbrytare vid ytterdörren, en strömbrytare som jag var och pillade på i helgen. La famiglia, du vet vilken strömbrytare jag pratar om, den som vi dividerade om vad den hörde till när vi flyttade in. var det inte du som pratade att den var till telefonen? Travade därför ut i hallen och kollade på strömbrytare, japp jag hade pillat på den och stängt av den, satte på den hämtade sedan telefonen och VIPS så fungerade den. .:O
UPS!
Ringde upp J för att berätta den goda nyheten, han muttrade till svars att jag minsan fick boka av nissarna som skulle komma på måndag och om de skulle få för sig att ta betalt skulle minsan jag få betala.

Nu vet vi i alla fall vad strömbrytaren är till ;)

/ fröken klåfingrig.

Kommentarer
Postat av: malte o snokas med matte

vi tycker du också e charmig därför länkar vi nu till dig utan o vänta på svar, fräckt va!!

Postat av: Hannah & Tristan

maltis & snokis: vi har svarat men vi vår egen blogg.

2008-02-21 @ 11:40:22
Postat av: mia o salma

Tänk att en så liten knapp kan ha så stor betydelse.

2008-02-21 @ 11:58:27
URL: http://salma.bloggagratis.se
Postat av: hannah

Mia: japp. jävla knapp *s*

2008-02-21 @ 12:03:07
Postat av: La famiglia

Hannah, Tryck ALDRIG PÅ KNAPPJÄVELN!!
Jodå, jag påstod att det var en strömbrytare till telefonnätet på något sätt. Jag sa att en sådan brukar vara kopplad till en utomhusklocka, men nu vet vi vad den var kopplad till.

2008-02-21 @ 12:47:14
URL: http://hundblues.blogspot.com
Postat av: Pappa

Hannah
Även jag sade att det var till telefonen, men om jag minns rätt så såg det ut som om den inte var i bruk, dvs kabeln var avklippt
eller såg jag fel?

2008-02-21 @ 18:06:57
Postat av: Hannah

La: japp, nu vet vi..

2008-02-21 @ 22:34:53
Postat av: Hannah

Pappa: vet inte.. har inte kollat mer på kabeln...

2008-02-21 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback