vilken morgon, Dogblogg

Vov! Det var länge sedan det kom någon dogblogg.
Det är härligt att vara lagotto. Först smyga upp i sängen för att mysa med matte. Att mysa i sängen på morgonen är så härligt, bli kliad på magen och pussad på är aldrig fel. Fick sedan smaska i mig mat och efter det en härlig prommis. Vi gick längs vattnet och jag ville så gärna hoppa i. men matte har sagt nej så många gånger. Men plötsligt så hände det.. Matte tog med mig ned till en liten strand vid vattnet. Jag blev så till mig att jag bra stod och tittade på vattnet och frustade ljudligt. Sedan tog jag ett skutt rakt ut. Ohh så härligt med vatten.. sprang lite i vattnet och doppade näsan. Men matte släppte mig inte lös så jag kunde inte simma ut men det var härligt att bara springa i vattnet. Ohh så lycklig jag blev. Sedan travade vi hem igen. Perfekt start på dagen!

Vov från Tristan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback