1 års dag.

Denna söndag för ett år sedan var vi i kvicksund och hämtade Tristan. När vi åkte dit var det jordens blås-oväder och när vi åkte hem blev det även snöoväder, riktigt läskigt att köra hem men hem kom vi, med Tristan. :D
Att Tristan flyttade hem till oss är en av de bästa sakerna som hänt. Tristan (+ bloggen) har även bidragit till att vi har lärt känna en massa nya härliga männsikor.

Ett stoort tack till Lotta & Björn på
Hesiodos kennel för att vi har fått möjligheten att ta hand om denna underbara hund. Tristan är verkligen helt ljuvlig och så mysig! 


Kommentarer
Postat av: La famiglia

Och nu förstår jag vad du sa när vi var ute och gick. Jag är lite trögfattad ibland. Men jag kan bara hålla med. Blogg och hund är en oslagbar komination som givit oss en massa nya underbara vänner. (Vad händer om man har två hundar och två bloggar?)

Postat av: Hannah

La: ibland är det svårt att förstå vad jag säger för att jag svammlar så mycket + att i går frös mina läppar så att jag knappt kunde prata.
hmm bra fråga, bästa att vi skaffar oss varsin hund till! :D

2008-01-14 @ 13:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback