2008

Första inlägget på nya året. Det nya året som strax varat i ett helt dygn. Det avfyrades en del fyrverkerier här i går kväll och vid 00-slaget när det sköts som mest ville Tristan gärna vara i närheten av mig annars så verkade han inte bry sig särskilt mycket. I morse hade vi sovmorgon till 09.00, sedan var Tristan jättehungrig (trots att han fick oxfilé kvällen innan) och tyckte att det var dags för mig att gå upp.
I dag har vi bara tagit det lungt. J, Tristan, svärfar och jag var ute på prommis på "hällarna". Tristan fick glatt springa lös men när vi närmade oss "kanten" så fick han snällt gå i koppel igen. Vet dock inte om han gick så snällt. Vid "kanten" eller rättare sagt stupet på 30-40 meter ned till havet, ja där syntes just havet. Och vad älskar Tristan? Jo vatten! Tristan skuttade och var redo att hoppa i. Nej ska matte. 

I övrigt så har jag suttit nästan hela dagen med näsan i en bok. Sista Stieg Larsson boken har jag plöjt igenom i dag, eller jag hade läst 150 sidor i går och förrgår. i dag läste jag resterande 550. Så bra! Omöjligt att sluta läsa.

I mogon bär det av till fastlandet igen. Tillbaka till verkligheten.

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Mams

Go´ fortsättning på det nya året!!!!!
Simma lugnt .....

Postat av: Hannah

Mams: tack detsamma!

2008-01-02 @ 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback