Det är över nu.

Gårdagens examensfest var riktigt trevlig. När vi anlände till stället fick alla varsin lapp med uppdrag som man skulle utföra under kvällens lopp. Man fick inte visa lappen eller berätta om sitt uppdrag för någon annan. Mitt uppdrag var att med jämna mellanrum utbrista "Jag blir så förbannad". Det var ett rätt enkelt uppdrag för mig och mitt lag och jag utförde det ett antal gånger under kvällen. Misstänker att en tjej fick i uppdrag att få alla att sjunga "helan går".

Mina förväntningar på maten var inte de högsta men både förrätten, Toast Skagen och varmrätten i form av fläskfilé och potatisgratäng var över all förväntan. Och jag tryckte i mig maten med en aptit som man skulle kunna tro att jag inte fått mat på en vecka eller två. Eller så var det så att maten smakade så bra för att jag var så pass hungrig, hade bara ätit frukost + en apelsin på hela dagen. Efterrätten i form av äppelkaka var dock ingen hit. :P Men fick då tillfälle att gnälla över något ;)
Det blev trevliga och roliga tal, lite spex och annat trevligt. Arr/festruppen har verkligen lyckats få ihop det så himla bra.

Arr-gruppen som fixat med allt hade skrivit en liten sång som de framförde till freaking Per Gessle/Gyllene tiders, "det är över nu". Jag har vääääldigt väldigt svårt för Per Gessle. Men texten var väldigt passande och rolig. 
Det blev en mycket lyckad kväll men det var rätt skönt att åka hem med bussen vid 23.
 
Var i valet och kvalet om jag skulle ta med mig med systemkamera men valde istället den kompakta kameran Naturligtvis glömde jag att ladda batterierna så det blev bara ett par foton.

             
Maria                                         Linnea


Festgruppen; Linn, Ulrika, Alex och Bea  

Bea, Ulrika och Linn
sjunger.
 
Vårt bord.

Det är över nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback