Examensdagen

I går var det den stora examensdagen. Plockade upp tjejerna innan vi för sista gången tillsammans for mot västerås. Vi kom precis i tid till lunchen på kyrkbacksgården. Det serverades god smörgåstårta sedan blev det även "vanlig" smaskig tårta. När vi var lagom mätta travade vi över till domkyrkan för cermonin. Det blev en väldigt trevlig och fin tillställning i kyrkan. En jätteduktig gospelkör sjöng och det hölls roliga och bra tal av två av mina klasskamrater samt av studierektorn. Alla fick sina broscher sedan travade vi ut ur kyrkan medan gospelkören sjöng "O happy day". Sedan for J, jag, Bettan, mamma, pappa och farfar mot örebrotrakten. Hemma hos mamma och pappa tuggade vi i oss pizza sedan lite tårta på det.
Nu i eftermiddag kommer storebror med familj och farfar för att äta examensmiddag.


Bilder från examenslunchen
                            
Linnea, Maria &                      Smörgåstårta                        Ylva, Maria, Linnea   
Ylva                                                                                             & jag   


Bilder från kyrkan
                            
Bettan, Joakim, mams        På intåg i kyrkan                    Alex & Bea håller tal 
& farfar

                           
I väntan på att få ta            Tar emot broschen                  Broschen    
emot broschen

Kommentarer
Postat av: La Famiglia

Vad skönt att höra att ni lever. Det har varit väldigt tyst senaste tiden. Det låter ju som om ni haft en trevlig dag igår. Va´ bra.

Postat av: Hannah

La: ja vi har inte haft så mycket tid att blogga.

2008-01-19 @ 18:16:33
Postat av: byron

Eftersom jag är en stor älskare av Italien så ska jag prova ditt recept på pestobullar!

Ha en fin dag!

2008-01-20 @ 12:42:06
URL: http://gatto

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback