God morgon

I dag tog vi sovmorgon ändå till klockan 07.00. sedan blev det lite lagottomys innan vi orkade resa på oss.
Har ätit frukost, läst tidningar och bloggar i lugn och ro. Men nu är det nog dags att sätta fart.
Tristan och jag börjar morgonen med en ordentlig morgonprommis.
Övrigt som står på dagsordningen är att träffa Maria för att redigera vad som förhoppningsvis ska bli det sista på uppsatsen, vi ska även plugga till sista tentan på tisdag (kanske dags sätta i gång med det) samt förbereda oss inför redovisningen av grupparbetet i morgon.
I eftermiddag ska jag även till optikern för att göra en synundersökning och beställa glasögon.
Det är tur att jag har flera askar med linser här hemma tills jag får mina nya glasögon.

Nu ska vi ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback