I morgon är det examensfest.

I morgon har vår klass examensfest. Maria, jag, Y & L hade planerat att vi skulle ta in på ett billigt hotell i västerås, det var dock fullbelagt. Y & L kan dock sova hos en kursare men Maria och jag har inte direkt sådan kontakt med någon i klassen. Det finns andra hotell men de kostar mer och det finns inte med i min budget. Således har Maria och jag bestämt att vi får vara party-poopers och åka hem med sista bussen vid 23. Det sura är att vi måste vara i E-tuna klockan 09.15 dagen efter för att gå på 2 uppsatsseminarium. Hinner knappt i säng innan man ska upp igen. zzzznark.

Kommentarer
Postat av: maritha

Hej Hanna !

GRATTIS till din sjuksköterskeexamen, hoppas du kommer att trivas i vården. Det är världens roligaste jobb.

Är i Kina på semester, det är
jättekallt här men annars bra, mycket shopping.
Vi ska gå på en "petmarket" ska bli spännande har ingen aning om vad det finns, säkert små hundar i burar mm mm. Kanske tar med mig några små sötnosar hem.

Hälsningar Maritha

Postat av: Hannah

Maritha: roligt att du kommenterar. Var du tvungen att åka hela vägen till Kina för att kunna göra det? ;)
Tack för grattisönskningarna. Jag kommer trivas som fisken i vattnet med att jobba som syrra. Det är dock lite nervöst nu i början.

Härligt att vara i Kina, hoppas att ni får en trevligt semester.

2008-01-16 @ 07:47:37
Postat av: maritha

Hej igen Hanna !

Ja helt otroligt att i Kina fungerar det att komma fram på din blogg men inte hemma i Sverige??!!

Ha de gott
Maritha

2008-01-16 @ 15:57:43
Postat av: Hannah

Maritha, ja det är mycket märkligt. Men som sagt det har nog att göra med säkerhetsinställningar på din dator.

2008-01-16 @ 16:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback