Jag blir så förbannad.

I slutet av förra veckan skrev jag om att vissa av mina poäng inte hade inkommit. I dag har jag fått svar på mitt mail och tydligen verkar det som om de inte vet vart min hemtenta tagit vägen. Jag blir så trött och förbannad..  Det är ingen som vet något.... *morr* Så går det när man lämnar in hemtentor i god tid. Man ska fan inte lämna in dem förs sista dagen verkar det som.. *suck*

Fortsättning följer

Uppdatering.
Har fått mail från läraren att läraren som jag hade skickat tentan till hade den i sin dator. Hon skulle nu rätta den och i morgon skulle läraren rapportera in betyget. Fast det dröjer nog några dagar innan Ladok är uppdaterat. Väntar även på att uppsatsbetyget skall dyka upp, sedan kan jag ansöka om examensbeviset

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hannah du får skicka den igen med rek eller nåt sådant så du vet att de har fått den

2008-01-28 @ 17:00:52
Postat av: Hannah

Pappa: jag vet att de har fått den, de har tappat bort den..

2008-01-28 @ 17:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback